lørdag 20. mars 2010

Sketchy Colors #15

Sketchy Colors vil i si utfordring #15 ha kort i lyse og lette fargar,-som kvitt eller beige. Litt andre fargar er lov og... :)

Eg har pynta ei fyrstikk-eske med papir fra Bazzil (vanilla) og .

Oppå eska er det laga eit kort med skrivefelt.

Denne er tenkt til ein av konfirmantane denne våren...

God plass til ei pengegåve eller smykke inne i "skuffa."


Inni kortet,skrivefelt og "skuffa"

Framsida av kortet.

Sommarfuglar og swirlar er stempla med Chestnut Roan.
Kantane er sverta med samme farge.






3 kommentarer:

  1. Nyydelig eske du har laga Bente!!
    Flott pynta. Og det stempelet var veeeldig flott!! Eg er blitt så glad i svirle-stempel...Men Audhild seier eg ikkje får kjøpa meir, eg har meir så nok....!! Men akkurat denne MÅ eg ha ;-P
    Gler meg til treffet. Har du gitt beskjed om at me vil sitja ilag?
    Ha ein flott søndag!!
    Klem fra Mona :0)

    SvarSlett
  2. Takk Mona. Kjempemasse fint hos deg og!!! Skal sei du er produktiv om dagane...:)
    Glede meg og til treffet,-og ønsker deg lykke til med kurset ;)
    Stempelet eg har brukt kjøpte eg når me var i Haugesund...huskar du? Det var på ei plate i samen med mange andre... Huskar ikkje kva merke det var. Sorry.
    Må kje høyra på Audhild... Klart du må ha!!!
    Eg har sagt at eg og Ingrid vil sitta med dåke :) Glede meg masse eg og!!!

    SvarSlett
  3. Nydelig eske du har laga.
    Kunne godt tenkt meg å vert med dåke på treff.
    Men passa desverre ikkje for meg.
    Kos dåke masse, blir nok mange nye ideer,
    får følge med på blogg mulig du legger ut etter produksjon.

    SvarSlett